Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Saiko Timppa jonkun palkinnon

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 31.10.2001 - 09:51:51

> uutisista, yle.fi tai mistään..

Tämän päivän Hesarissa on mainos "Vaaleanpunaisesta pilvestä", jossa tuo
palkinto mainitaan (summa oli muuten 75.000 mk, eli melkein J. Ollilan puolen
viikon palkka!). Timppa on palkintonsa ansainnut, onhan mies Suomen parhaita
piirtäjiä/graafikoita ellei jopa paras. En ala aiheesta väittelemään sen
kummemmin.
Haluaisin kuitenkin painottaa, että osa Turilaan ja Jäärän saamasta kunniasta
kuuluu myös mainioille animaattoreille, Heli Laineelle ja Minna Lettojärvelle.
Ks. lisäksi "Pulkkisen" alkuanimaatio.

Oikein miellyttävää talven/marraskuun alkua kaikille, muistakaa tämä kun
ahistaa:
"Minun on jaksettava, olenhan sentään yksi maamme eturivin miehistä." - K.
Palsa

t. Vesa