Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus]Don Rosan Kalevala-ankat Cosmicissa

From: vekatai@utu.fi
Date: 25.10.2001 - 15:30:30

From: Don Rosa
That all sounds okay. If anybody who wants to buy the art, they can wait
until December 5.
Thanks.

Eli ylläoleva varmistus saapui juuri. Pikkuinen korjaus Sarjainfossa
olleeseen tietoon (sori, Ville). Don Rosan Sammon salaisuus-sarjan
originaalisivuja on näytteillä Turun Cosmic Comic Cafessa 19.11 - 3.12.
Rosa itse vierailee tämänhetkisten tietojen mukaan CCC:ssä ma 3.12 klo
11.30 - 12.30.
Tervetuloa tutustumaan!
(Ja kuten Rosan kommentista voitte päätellä, jos on muutama kymppitonni
euroja varalla, niin toki originaalit saa ostaa omaksikin - näyttelyn
jälkeen!)

t. Vesa K.
http://www.cccafe.fi