Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] Pisteitä myös Oululle!

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 18.10.2001 - 15:38:38

>Oulun kaupunginkirjasto on myös varsin aktiivinen sarjakuvan hankkija, täytyy
>kiittää sitäkin. Hylly on kiitettävä. Pienkustantajana olen huomannut, että
>Turku ja Oulu ovat niitä harvoja kirjastoja, jotka todella itse tilaavat
>itselleen kappaleita. Oulu tilaa erikseen kappaleet vielä
>maakunta-arkistoonkin.
>
>Hyvä Turku ja Oulu! Onko noiden veroista?
>
>ville

Ville puhuu totta, Oulun sarjakuvavalikoima on yllättävän laaja jopa
meikäläisellekin
ikivanhalle harrastajalle, jonka kotikirjastokin päihittää muutamien
nimeltä mainitsemattomien
kunnallisten laitosten valikoimat mennen tullen.

Terveisin

Ilpo Koskela
GST Graafinen Studio
Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU
Puhelin (08) 312 1540, GSM 0400 514 540, Faksi (08) 312 1540.
sähköposti: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
Internet: http://www.graafinenstudio.com