Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Pisteitä myös Oululle!

From: vranta@mappi.helsinki.fi
Date: 18.10.2001 - 15:15:15

Lainaus Vesa Kataisto

> Pääasia on, että Suomen jokaisessa isommassa
> kirjastossa pitäisi olla laaja ja edustava sarjakuvavalikoima. Turun
> pääkirjastosta sellainen löytyykin.

Oulun kaupunginkirjasto on myös varsin aktiivinen sarjakuvan hankkija, täytyy
kiittää sitäkin. Hylly on kiitettävä. Pienkustantajana olen huomannut, että
Turku ja Oulu ovat niitä harvoja kirjastoja, jotka todella itse tilaavat
itselleen kappaleita. Oulu tilaa erikseen kappaleet vielä maakunta-arkistoonkin.

Hyvä Turku ja Oulu! Onko noiden veroista?

ville