Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Bo bo bo Grace

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 01.10.2001 - 09:40:40

> Asiasta toiseen: oliko kukaan paikalla, kun Bud Grace piipahti Suomessa? Hän
> kävi pikavisiitillä Ohiossakin, edelleen aikaviiveisenä Skandinavian
> turneeltaan.

Juu, kyl vaan tuli herra tavattua. Mukavanoloinen mies, jonka jutut tosiaan
painottuvat aika hirtehis/alapäävitsailuun. Harvan piirtäjän kotisivulla on kuvia
tekijän tyräleikkauksesta... Tietenkään sanomalehtien sivuilta ei voi lukea Gracen
"pimeintä puolta", mutta hän vitsaili lähettävänsä sensuroidut stripit
Skandinaviaan, jossa ne päätyvät Ernie-lehden sivuílle. Sitä muuten ryhtyy
päätoimittamaan Myrkky-lehden ex-päätoimittaja, nimi ei nyt muistu mieleen. Grace
ainakin luotti herran bisnesvaistoon, joskin totesi että "toivottavasti ei nyt
koko lehteä täytä kakkahuumorilla..." Sitten taas hetkeä myöhemmin Grace oli
kovasti innoissaan Timo Kokkilan Peräsmiehestä: "Minun täytyy näyttää tämä
serkulleni, jonka mielestä sellainen ihminen ei ole normaali joka ei naura
piereskelylle."
Tein Kokkilan kera herrasta haastattelun joulukuun Sarjainfoa ajatellen, joskin
juttua riitti siinä määrin että voisin laittaa pikku pätkän myös nakki.org:iin,
jos toimitus suo.

Niin, ja Sinisalo/Mänttärin sarjakuva-aiheinen haastattelu löytänee tällä viikolla
tiensä osoitteeseen www.uninkankare.net/sarjakuva

Tervetuloa kaikki TURUN kirjamessuille!

t. Vesa K.