Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Bill Wattersonin originaaleja...

From: jvainio@urova.fi
Date: 01.10.2001 - 03:37:37

Lisätietoa Wattersonin näyttelykatalookista: kirja on itse asiassa julkaistu
yhteistyössä Andrews & McMeelin, eli siis Wattersonin vakkarikustantajan,
kanssa. Se on kuulemma tulossa ihan normaaliin kirjakauppajakeluun. Eli koska
noita Wattersonin muitakin kokoelmia on alkukielellä ollut helposti saatavilla
Suomestakin, voisi tätäkin opusta varmaan tiedustella samoista paikoista.
Taalahinta on $12.95, virallinen nimi "Calvin and Hobbes: Sunday Pages
1985-1995".

Asiasta toiseen: oliko kukaan paikalla, kun Bud Grace piipahti Suomessa? Hän
kävi pikavisiitillä Ohiossakin, edelleen aikaviiveisenä Skandinavian
turneeltaan. Kaikesta päätellen hän on hyvin värikäs hahmo, jonka
festarivierailuista ja pitkittyneistä illanvietoista jokaisella on joku
huvittava tarina kerrottavana. Hän on vähän niin kuin Amerikan Jope Pitkänen!
Ainakin hän ilmaantui festarin päätöspäivän tapahtumiin vasta myöhään
iltapäivällä, hyvin krapulaisena...

---Jyrki Vainio