Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] otsakkeet

From: kaltsu kallio (kaltsu@hotmail.com)
Date: 11.09.2001 - 10:46:46

Voisikohan jokainen hiukan katsoa minkä otsikon(subject) alla jaarituksiaan
kirjoittelee. Näin siis erityisesti silloin, kun vastailee jonkun toisen
viestiin. Nytkin täällä on koko viime viikon loppupuoli jauhettu mangasta
otsikolla "festarit..."

Ainakin minä jättäisin mieluusti lukematta viestit, joiden aihe ei
kiinnosta, vaan vaikeaahan se tällä meiningillä on.

Tolkku käteen.

k a l t sU