Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Pääsymaksu festareilla

From: vekatai@utu.fi
Date: 06.09.2001 - 13:33:33

Mutta se, että pääsee siihen pisteeseen, että vertailee lipun hintaa
tuopilliseen jo on vaatinut sen, että "jaa ei ilmainen" porras on ylitetty.
>Siksi pääsymaksu on huono homma.

People are basically no damn good. Mutta sellaista se on elämä. Jos
sarjakuva-albumista pyytää kahtakymppiä ja kossupaukku maksaa 30 markkaa,
niin kummankohan tavallinen tallaaja valitsee?

Anteeksi, Ville, että sotkin yksityismailin yleiseen. No rintanappi nyt
sinänsä ei ole mikään riemujuhla, mutta kun tapahtuman luonteen yleisesti
ottaa huomioon, niin nätillä, sarjaquvahahmon kuvalla varustetulla ja
raaka-aineiltaan noin markan arvoisella rintanapilla olisi voinut
houkutella keräilijöitä ja lapsia: "Isi mä haluun ton Muumi-napin" (kiäh
kiäh). Sekä tietty luoda joukkohenkeä: "Ai sinäkin kävit
sarjisfestareilla?"

t. Vesa