Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pääsymaksu festareilla

From: vekatai@utu.fi
Date: 06.09.2001 - 12:11:11

Totta helkkarissa minä sen parikymppiä maksan, mutta miksi ei tätä olisi
voinut tehdä jotenkin miellyttävämmäksi/avustusluonteiseksi, eli kuten
Ville H:lle tuossa jo esitinkin, jotta tavallisen lipunläpäreen/leiman
sijaan saisi vaikka rintanapin. Ja että myyntipisteiden ääreen pääsisi
ilmaiseksi, ohjelmaa halajavat maksaisivat sopivan summan. Koko tapahtuma
vaikuttaa nyt vähän levymessuilta tms..
Se on kiva, jotta haalitaan paikalle suurelle yleisölle tuntemattomia
nimiä, siis nuoria piirtäjiä Euroopasta, mutta pääsymaksu varmistaa heidän
jäävänkin tuntemattomiksi. No, eipä ole signeerauksiin ylipitkiä jonoja :)

Sitten vielä:
Niin, Timo (joka istut siinä loohshin seinän takana, joten tämä keskustelu
näin on todella fiksua), esimerkiksi Cosmic Comic Cafe-niminen salabaari
on jakanut ilmaispääsylippuja Turun Kirjamessuille joka vuosi viimeisten 4
vuoden ajan..

t. Vesa