Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Fw: Joakim Pirinen

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 03.09.2001 - 16:44:44

MoI!

>- jos haluatte Piriseltä kysyttävän jotain, mitä en itse ehkä keksisi,
Pyydä sitä kertomaan piirtäjän angstista. Siitä millasta oli (yrittää?)
olla kymmenen vuotta telakalla ja sitten taas taipua(?!) palaamaan kehiin?
Ja miksi näin, siis poismeno ja paluu?

Sit voist myös kysyä, et miten Ruottissa tulee hilloo hommista.

>- kertokaa vapaasti kokemuksianne ja mielipiteitä Pirisestä (listalla tai
>henk. koht. minulle)
Mä näin Kemissä sen Sokerisakari-Donitsosmo näytelmän.

Reima