Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Fw: Joakim Pirinen

From: Jarno Elovirta (jarno@elovirta.com)
Date: 03.09.2001 - 15:17:17

---------- Alkuperäinen viesti ----------
From: Mikko Keinonen <mk52515@uta.fi>

Käytänpä listan asiantuntemusta hyväksi yrityksissäni tehdä hyvää
sarjakuvajournalismia. Teen nimittäin Joakim Pirisestä jutun Aamulehteen
ja haastattelen miestä todennäköisesti huomenna puhelimitse (jos saan
kiinni).

Itselleni todellinen portti sarjakuvan maailmaan oli Heinäveden
kirjastosta lainattu "Kaasua, komisario Likanen", jonka jälkeen maailma ei
näyttänyt enää entiseltä. Pirisellä tuntuu olleen samanlainen vaikutus
moneen muuhunkin, sillä tekemissäni sarjakuvantekijöiden haastatteluissa
Pirinen on noussut nimenä esiin aivan yhtä usein kuin Aku Ankka.

Tämän kiertelevän johdannon jälkeen pyydän seuraavaa:

- jos haluatte Piriseltä kysyttävän jotain, mitä en itse ehkä keksisi,
kertokaa
- kertokaa vapaasti kokemuksianne ja mielipiteitä Pirisestä (listalla tai
henk. koht. minulle)
- jos tiedätte jonkin erityisen hyvän Piris-linkin, kertokaa minullekin.
Google-haulla sain muutaman haastattelun, mutta en jaksanut hitailla
nettiyhteyksillä selata kaikkia linkkejä

t: Mikko

mikko.keinonen@uta.fi