Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [vänkäämistä] Puhekupla tukkii Inboxin

From: vranta@mappi.helsinki.fi
Date: 31.08.2001 - 10:19:19

Jarkko:
> mutta jos ei nyt jollain saitilla jaksa käydä niin sitten ei varmaan
> aihe niin
> paljon kiinnostakaan...

Tämä ei nyt ole hyvää päättelyä. Mikään ei kiinnosta minua niin paljon kuin
sarjakuva, mutta en koskaan saisi järjestettyä itselleni aikaa vierailla
silloin tällöin jossain keskustelulistoilla.

Sähköpostilista on kohtuullinen tapa keskustella verkoitse. Siinä voi ottaa
kantaa vain kerran viikossa, ja pysyy koko ajan kärryillä siitä mitä tapahtuu.

Seurasin aluksi pitkäänkin loputonta Pellefantti-keskustelua, mutta jättäydyin
sitten pois ajan puutteen takia. Oli kuitenkin hauska nähdä viestien
otsikoista, että juttu jatkui.

Kannatan [aiheotsikoita] ja delete-nappulaa, tuota informaatioyhteiskunnan
oivaa gestapoa.

ville