Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Kuka piirsi mitä ja häh?!

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 30.08.2001 - 23:01:01

>Hei, tämä on hauska leikki! Lähetä lisää arvauskuvia, mutta vähän
vaikeampia,
Kuka haluaa leikkiä - kuka ei. Newssipuolella tämä leikkiminen toimii,
kuten joku muukin jo totesi. Itse soisin, että tällä listalla mieluummin
keskusteltaisiin (vaikka se vääränlaisten viestien deletoiminen onkin aika
helppoa). Eivätkö arvuutteluhenkiset voisi perustaa keskinäisen piirin?

Ollikaisen Teemulle sanoisin, että Helsingin Tapaamiset -lista palvelee
aika hyvin ilmoitusfoorumina. Ihan kaikki Puhekuplasta tutut "mainokset"
eivät sinne välttämättä löydä tietään, mutta useimmat "tärkeät viestit" kyllä.

Puhekuplan perustamisen jälkeen Tapoaamiset -listalla ei ole juuri käyty
"rasittavia keskustelujakaan", eli sen ei pitäisi tukkiman kenenkään
lootaa. Näin muodoin sitä voi suositellaa myös ei helsinkiläiselle
sarjakuva-alan tapahtumia seuraavalle turkulaiselle. (Tamperelaisillakin on
vastaava tapaamiset-lista, mutta se on hieman hiljaisempi). Linkit näihin
löytyvät www.kupla.netin linkkilistasta.

Reima