Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjari X-files?

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 15.08.2001 - 18:24:24

> juttuja >kirjoitella"? Epäilen.
> No en kai mä nyt niin pihalla ole, että sellaista tosissani epäilisin.

Nyt ei olekaan kyse pihalla olemisesta vaan retoriikasta. Mutta joka
tapauksessa, sanomattakin kai on selvää, että Sarjari on tärkeä lehti.
Juuri noista mainitsemistasi syistä, Reima. Koealustoja tarvitaan.

Toisaalta, on monia muitakin mahdollisia jutun aiheita. Egmont täytti
äskettäin 30 vuotta. Hyvä jutun aihe yhtä lailla. Kaikkeen ei vain rahkeet
riitä, on tehtävä valintoja ja toisaalta otettava, mitä käsiin sattuu.

Itse asiassa onhan sekin yksi tärkeyden osoitus (tässä tapauksessa
suomalaisen sarjakuvan kannalta), että lehden 20-vuotisuus
ylipäänsä mainitaan. Hevoshullu täyttää ensi vuonna pyöreitä vuosia -
silti en ajatellut juhlistaa asiaa yhtään mitenkään.

> Juttu oli hyvä. Enkä lukenut sitä noin kun väität.

OK. Sanotaan sitten vaikka, että se tarjosi aineksia jännittävään
rinnastukseen. :)

VH