Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjakuvataivas Akateemiseen

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 08.07.2001 - 15:19:19

>Toivottavasti se nimi on joku muu kuin Sarjakuvataivas! Tai en minä tiedä,
>sitten Sarjakuvaseuran täytyy keksiä joku uusi nimi omalleen.

Minä olen puhunut jo aiemmin aiheesta Tero Salomaan kanssa, nimittäin että
häkkyrän nimi ei voi olla ainakaan Pienlehtitaivas, koskapa tämä nimi on jo
Sarjakuvaseuran käytössä. Kaiken lisäksi Pienlehtitaivas on laajentamassa
toimintaansa festareilta myös verkkosivuille, ja tavallaan siis
vahvistamassa "brändiään". Jokin muu nimi siis, kiitos. Mulla ei tosin ole
tähän hätään hyviä ideoita.

t. Maria :c))