Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjakuvataivas Akateemiseen

From: Reima (kuvagra@nic.fi)
Date: 06.07.2001 - 23:11:11

>Tämä ei ole mainos...
>Hgin keskustan Akateemisen kanssa on sovittu että he lanseeraavat
>"sarjakuvataivaan"

Toivottavasti se nimi on joku muu kuin Sarjakuvataivas! Tai en minä tiedä,
sitten Sarjakuvaseuran täytyy keksiä joku uusi nimi omalleen. Siinä ei ole
järkeä, että Seura lähtee mainostamaan Akateemisen viritystä.

Meillähän on jo Sarjakuva-automaatti, miksei tämän nimi voisi jatkaa samaa
linjaa olemalla Sarjakuvahässäkkä tai -karuselli, tms, jos nyt
yksittäiselle hyllylle joku nimi ylipäätään tarvitaan?

Hienoa asia ja idea muuten, noin yleisesti.

Reima