Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: pienalbumien puffaamisesta

From: vekatai@utu.fi
Date: 29.06.2001 - 09:40:40

> Sanoin Kalajoelle albumia vielä edes näkemättä, että jos se on
> pienkustanne,
> niin mainosta listalle vaan. Hän veti omat johtopäätöksensä.

500 kappaleen painos ei ole pienkustanne??? Vaiko siksi, ettei hän
maksanut itse (yksin) painolaskua?? Siksikö, ettei hän kierrä suomen
rupisimpiakin kesätapahtumia liftaamalla ja kauppaamassa albbaria kädestä
käteen??

 Kukaan ei sitten saa tällä listalla sanoa yhtään mitään uudesta Viivistä
& Wagnerista, tai tulee loppuiäkseen leimatuksi kurjaksi kapitalisti-
spämmääjäksi..

Mutta nyt ihan asiaa kettuilun sijaan: Jos kerran
mielipide "mainostamisesta" tällä listalla menee näin 50/50 puolesta ja
vastaan, niin eikö esim. Kupla.net -sivuille voisi laittaa suht
säännöllisesti päivitettävää tiedostoa uusista/tulossa olevista
kotimaisista sarjakuvajulkaisuista?? Mukana tietysti tilausosoite tms.
yhteystiedot.

t. Vesa