Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Digipainamisesta Turussa

From: Shimo Suntila (siilsu@utu.fi)
Date: 16.06.2001 - 09:12:12

On Thu, 14 Jun 2001, timo ronkainen wrote:

> Sain tässä taannoin tarjouksen 200 kpl 32 s. 4-värikansin vähän alle
> 2000 mk... Harkitsen asiaa. Laatuhan se lopulta ratkaisee...

   Turun yliopiston Digipainossa, joka ymmärtääkseni on helsinkiläistä
vastinettaan edullisempi, hinnasta saa vielä 8-10% pois jos ottaa Digin
mainoksen johonkin kohtaa lehteä. Ihan mukava säästö, jos tekee useita
numeroita vuodessa. Jos lehti on jäsenlehti, sen saa vielä alvitta.

   Sarjakuvia en ole tuolla painanut, mutta Spiniä, Vapaata Galaksia ja
Kosmoskynää kuitenkin. Lisäksi Finnzinekin siirtyi sinne, kun kuuli
hinnoista ja näki laadun. 'Zine on muuten hesalainen lehti, eli valmiit
tuotteet postitetaan päätoimittajalle toiseen kaupunkiin.

   Kysyminen ei maksa mitään. Puhno on (02) 333 6664 (tai 6665, jos tuo
toinen on varattu.

   En ole Digipainossa töissä, mutta olen erittäin tyytyväinen asiakas.

- Shimo

--
 Shimo Suntila, shimo@utu.fi \ Scifi * Fantasia * Anime * Tähtien sota /
 http://users.utu.fi/siilsu/  \   Spin * Vapaa Galaksi * Kosmoskynä   /