Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pariisin sarjakuvakaupat

From: Mika Lietzen (mika.lietzen@focus.fi)
Date: 05.06.2001 - 10:28:28

Bonjour

Kertokaa mulle mistä Pariisista löytää hyviä sarjakuvakauppoja? Siis sellaisia,
missä myydään tuota pienilevikkisempää tavaraa eikä vain pelkkää Tinttiä tai
Humanojen scifialbumeja. Viime kerralla (1999) löysin vain yhden missä oli
rapussa seinällä muutamia Assojen albumeja (taisi olla Rue de Lafayettella),
mutta onhan siellä parempiakin - onhan?

Menen sinne tosin vasta 2 kk 3 viikon kuluttua mutta saahan sitä jo
valmistautua.

Mikael Karvajalka (eikö se ollut se waltarin hahmo joka lähti Turusta ja meni
Pariisiin?)