Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Vapaakappaleista

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 16.05.2001 - 13:20:20

Voipi olla, ettei Eduskunnan kirjasto ole kelpuuttanut sarjakuvalehtiä
kokoelmiinsa, se on tiemmä poiminut itselleen enempi oikeus- ja
yhteiskuntatieteellistä kirjallisuutta vapaakappaleistaan.
Jos näin on, kiinnostuneen kannattaisi ilmeisesti kysellä alkuvuosien Aku
Ankkoja Oulun kaupunginkirjastosta.
*** Heikki K.