Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Vaikutteet ja matkiminen (mangasta)

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 14.05.2001 - 14:54:54

Joo, en missään nimessä hylkää manga vaikutteita, ja kehitän tyyliäni koko
ajan. Ja onhan se muuttunutkin. :) Välillä sitä on vaan öönä miten ihmiset
suhtautuvat, kyllähän joku Tiu'ustakin sanoi viime sarjisfestareilla vähän
ynseään sävyyn että "tää tuo vähän mieleen Karvisen" ja jatkoi matkaa. Hassu
juttu oli se, että Tiu'un esikuva on oma kissa eikä suinkaan Karvinen.... :/
Kuitenkin, kiitos mielipiteistä, mielipiteet auttaa aina tähän
funtsaamiseen. :)

Aura