Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Maailman vahvin nalle ja Nalle (Pellefantti?)

From: Petri Bergman (petri.bergman@spokesman.fi)
Date: 10.05.2001 - 16:17:17

>Mutta sitten oli sellainenkin lehti jonka nimi oli muistaakseni pelkästään
>Nalle, ja siinä seikkaili Nalle rähjäisen punaisen koiran kanssa. Nalle oli
>oikea karhu, joka asui ihmisten hoivissa. Perustui lastenkirjaan
>(kirjoihin?). Muistaako tällaista kukaan muu kuin minä?

Hoo! Sain joskus lapsena yhden kappaleen sellaista lehteä, kun kiskalta oli
Aku-Ankat loppu. Jutuista muistan, että nallella ja koiralla oli ihan kivaa
keskenään siihen asti, että se perheen tyttö tuli lopuksi heristämään
sormeaan ja torumaan (Hyi, miten kauheasti te olette sotkeneet!)

Perusidea oli siis vissiin vähän samanlainen kuin Nalle Puhissa, hieman
ajanmukaistettuna vain.

pb