Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] suomessa liian vähän mangapiirtäjiä

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 29.04.2001 - 20:07:07

No, enpä tiedä onko se mikään pakko että Suomessa pitäisi olla piirtäjiä
jotka piirtävät japanilaisella tyylillä.... Itse olen valinnut kyseisen
tyylin koska pidän siitä, mutta.... No, itseasiassa kaikki suomalaiset
sarjakuvapiirtäjät ovat manga piirtäjiä jos otetaan huomioon että "manga" on
suomeksi "sarjakuva". :P

Pilasarjiksissa ei itsessään mitään vikaa, ja onhan mangassakin kyseistä
tyylilajia ihan riittämiin.

Aura Ijäs