Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjakuvakilpailu

From: Mika Lietzen (mika.lietzen@focus.fi)
Date: 20.04.2001 - 13:32:32

Mielenkiintoista,

M&M (siis Eminem?) lehdessä oli uutisoitu www.artic.net -sivuilla
olevasta sarjakuvakilpailusta, jonka säännöt ovat hieman arveluttavaa
sorttia:

"Piirtämäni kuvan saa julkaista Articin sivuilla. Luovutan myös
korvauksetta kaikki oikeudet niin piirretyssä, sähköisessä kuin muissakin
muodoissa Spray Network Oy:lle. Spray Network Oy:llä on oikeus lähettää
kuvaa eteenpäin tekijää mainitsematta, käyttää kuvaa kaupallisesti
kaikkialla maailmassa, muuttaa sitä ja luovuttaa oikeudet eteenpäin
kolmanelle osapuolelle. Vastaan itse siitä, että olen luonut tämän kuvan ja
että minulla on oikeus luovuttaa nämä oikeudet."

Tyly kilpa! Voittaja saa palkinnoksi muuten kameran. Hhih.

mika