Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Lonkka 03

From: automaatti meteori (automaattilista@yahoo.co.uk)
Date: 30.03.2001 - 21:20:20

Hei kaikki te

NJK eli Niille joita kiinnostaa...Uusinta Lonkkaa (eli
nro 03sta)saa ainakin Kiasmasta, Taikin "Kynasta ja
paperista" ja Akateeminenkin otti perati 2
kappaletta, eli kylla kannattaa kayda sieltakin
kyselemassa...mita enemman kyselijoita sita enemman ne
tilaa lisaa.Olen itse talla hetkella muilla mailla,
joten en pysty hoitamaan levitysta itse ja levitys on
sen mukainen (todella underground). Jos haluat Lonkkia
enemmankin, siskoni Outi voi  diilata
/Lonnruthink.17,vastapaata Schubert-kahvilaa, summeri
"Kuusikko".
Hansaattaa olla kotona.

Kunhan paasen Espanjan paahteesta, tulee
ajankohtaiseksi Lonkka-bileet, ja erillisen
serigrafia-kannen julkistus...nahdaan sitten!

Kati R.