Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjakuvaopetuksesta

From: Marko Leinonen (marko@remedy.fi)
Date: 06.03.2001 - 11:30:30

Vesa Kataisto wrote:

> Mitenkä mahtaa olla Turun Ammattikorkeakoulun laita? Animaatiolinjahan siellä on, liittyneekö sen puitteisiin myös sarjakuvakurssi? www.turkuamk.fi

Itse kun opiskelin niin Tarmo Koivisto käväisi kerran ja itse Heikki
Jokinen puhui asiasta enemmänkin. Uusillakin opiskelijoilla oli kurssi
joitakin aikoja sitten, mutta valitettavasti mitään
vakituisempaa/jatkuvampaa opetusta ei ole ainakaan viestinnän puolella
ollut.

Priit Pärniltä sai tietty paljon oppia, jota voi soveltaa myös
sarjiksillisiin päämääriin.

Marko

--
marko@remedy.fi