Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: kaltsun maailma

From: kuvagra@nic.fi
Date: 02.02.2001 - 12:59:59

>Jonkinlaista karsintaa täytyisi kai sitten suorittaa
>mutta voin, herra Järvinen, vakuuttaa ettei moisesta
>ainakaan vielä mitään pelkoa ole.

Hieno idea joo! Myös kuvat ovat kauniita. Eikö kannattaisi kehittää tuota
vielä sen verran, että pyytäisit, että kuvien otsikoiden pitää olla jossain
suhteessa edellisiin ilmestyneisiin. Näin saisit ennen pitkää aikaan
sarjakuvan!

Kaupallisempi sovellus olisi picture on demand- jota Ekholmin Kaitsu
ehdotteli allekirjoittaneelle jo -95. Ei vaan huvittanut lähteä moiseen
rumbaan.

>Sinänsähän tämä ajatus on täysin tolkuton varsinkin jos
>haluan pysyä tavoitteessani eli kuva per päivä. Väkisin
>menee parikin tuntia päivässä ihan noita pohtiessa ja
>tehdessä. Vaan eipä mulla parempaakaan tekemistä ole.
Otetaan vastaan veikkauksia, milloin päivän pamaus pamahtaa, eli milloin
jää ekan kerran päivä väliin? 2 päivää, jne? No, ei kai tuota kannata niin
kirjaimellisesti ottaa. Jopa kuva per viikko on minusta aivan riittävä vauhti!

Reima