Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: kaltsun maailma

From: kaltsu kallio (kaltsu@hotmail.com)
Date: 02.02.2001 - 00:54:54

>Mahtava juttu tuo!
>Oletko vaan mahtanut harkita, että jos tuosta tulee
>suosittu, niin miten ehdit piirtää kaiken?

Jonkinlaista karsintaa täytyisi kai sitten suorittaa
mutta voin, herra Järvinen, vakuuttaa ettei moisesta
ainakaan vielä mitään pelkoa ole.

Sinänsähän tämä ajatus on täysin tolkuton varsinkin jos
haluan pysyä tavoitteessani eli kuva per päivä. Väkisin
menee parikin tuntia päivässä ihan noita pohtiessa ja
tehdessä. Vaan eipä mulla parempaakaan tekemistä ole.

Sellaista on elämä.

k a l t s U

http://www.pp.htv.fi/cnuutine/kaltsu