Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] Matti Remes Iltalehdessäblaa blaa

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 18.01.2001 - 15:19:19

> ..siis "journalismia". Aivan totta. Minä en usko suoraan mitään mitä
> iltahölöissä sanotaan. Paitsi sarjakuvat.

En tosiaankaan luottaisi hra Haapion tyylin virheettömyyteen mitä faktoihin
tulee. Miehellä on tapana vetää "hiukan" kotiinpäin mitä mm. hänen ystäviensä
haastatteluihin tulee.. taannoin hra Haapio-oipaaH haukkui Don Rosan Sammon
salaisuus - teoksen ja kehui samalla turunkielisen Kui, sanos Aku - albumin
pystyyn. (Eikä suinkaan Barksin sarjojen takia.)

Iltalehden sarjakuvat (Mika Mokanen, Pojun remmissä, Wejp-Olsen, esim...) ovat
kanssa Remes-tasoa Dilbertiä ja B. Virtasta lukuunottamatta. Koska julkaisulla
ei ilmeisestikään ole minkäänlaista sarjakuvatoimittajaa, sama strippi
saatetaan julkaista Iltalööpissä kolmekin kertaa saman viikon sisällä.

t. Vesa K.