Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjisfoorumi

From: Anssi Hynynen (ahynynen@abo.fi)
Date: 09.01.2001 - 17:28:28

At 05:24 PM 1/8/01 +0300, you wrote:

><http://www.geocities.com/kespa2/kespa2.html?978449353180>

>Mielestäni tässä on tuhannen taalan paikka kaikille sarjakuvakeskustelua
halajaville.

>t: Maria :c))

Hei - näytti olevan pikemminkin 115 taalan paikka.

Minua hieman oudoksutti myös tämä "foorumin" jako supersankari-, taide- ja
vaihtoehtosarjakuviin. "Supersankarisarjakuva" on ymmärrettävissä
käsitteenä, joskaan en ymmärrä, miksi joku niistä haluaisi keskustella -
ainakaan kovin pitkään. Vaihtoehtosarjakuva sitten ... mitä se on? Onko
kaikki julkaisematon sarjakuva "vaihtoehtoista", vai onko kyseessä
vaihtoehtoista elämäntapaa kuvaava sarjakuva? Ja pahin kaikista:
"taidesarjakuva". Kertokaa nyt minulle hyvät ihmiset mitä se sellainen on.
12 Gauguinia per sivu?
-A.