Re: Seminaari: Tietoverkkojen Pelisaannot 26.11.1996

Subject: Re: Seminaari: Tietoverkkojen Pelisaannot 26.11.1996
From: Krista Lagus (krista@avocado.pc.helsinki.fi)
Date: ma 18 marras 1996 - 16:41:16 EET

On Mon, 18 Nov 1996, Mikael Book wrote:

> "Tietoverkkojen pelisäännöt" on nykyään kaikkia kansalaisia kiinnostava
> kysymys. Esim. tällä listalla käsitelty kannabiskysymys kuuluu yleiseen
> poliittiseen keskusteluun , samoin tekijänoikeuskysymykset ja tietenkin
> yleensä medioiden kehitys.
>
> En taida olla valmis maksamaan 100 mk osallistuakseni tähän seminaariin.
> Epäilen myös moniko opiskelija tai työtön viitsii investoida viimeisen
> satasensa siihen. Seminaari jääköön siis minun puolestani FUNETin ja SIY:n
> omaksi mielenvirkistykseksi.

Olen samaa mieltä että olisi kiva jos nämä tilaisuudet olisivat ihan
ilmaisiakin, mutta hallitus on kuitenkin päätynyt siihen että pientä
maksua näistä seminaareista kerätään (mm. että jäsenyydestäkin olisi
jotain konkreettista etua, ja siksi että käytettävissä olevat tilat
ovat rajalliset).

Toisaalta, SIY:n jäsenmaksu on vain 50mk, eli satasta ei tarvitse
uhrata, jos liittyy jäseneksi. Eihän sekään vielä täysin ilmaista ole,
tietysti.

SIY on tänä vuonna järjestänyt myös salausseminaarin, joka sekin oli
jäsenistölle ilmainen. Eli kustannuksiksi muodostuu 25mk/seminaari,
jos osallistui molempiin.

Krista