Re: Seminaari: Tietoverkkojen Pelisaannot 26.11.1996

Subject: Re: Seminaari: Tietoverkkojen Pelisaannot 26.11.1996
From: Mikael Book (book@katto.kaapeli.fi)
Date: ma 18 marras 1996 - 10:02:02 EET

On Sat, 16 Nov 1996, Krista Lagus wrote:

> SIY (Suomen Internet-Yhdistys) järjestää yhdessä CSC/Funetin kanssa
> 26.11.1996 iltapäiväseminaarin aiheesta "Tietoverkkojen pelisäännöt".
>
> http://www.funet.fi/org/net/SIY/public_html/pelisaantoseminaari.html

Kiitos kutsusta, mutta

> Hinta: 100mk, SIY:n jäsenille ja Funetin henkilökunnalle
> ilmainen

"Tietoverkkojen pelisäännöt" on nykyään kaikkia kansalaisia kiinnostava
kysymys. Esim. tällä listalla käsitelty kannabiskysymys kuuluu yleiseen
poliittiseen keskusteluun , samoin tekijänoikeuskysymykset ja tietenkin
yleensä medioiden kehitys.

En taida olla valmis maksamaan 100 mk osallistuakseni tähän seminaariin.
Epäilen myös moniko opiskelija tai työtön viitsii investoida viimeisen
satasensa siihen. Seminaari jääköön siis minun puolestani FUNETin ja SIY:n
omaksi mielenvirkistykseksi.

  - Mika

Mikael Book * Katto-Meny * Tallbergink 1/39 * FIN-00180 Helsinki
book@kaapeli.fi * Phone +358-9-6947730 * Fax +358-9-27090369
gsm 040 5511 324