METSÄ: Turuselle

Kirjoita käräjille

eml (ekometsa@sci.fi)
Fri, 22 Jan 1999 00:16:11 +0200

Olli Turunen kirjoittaa:

Seuraava kirjoitus
>- ei pelkastaan silta osin miten se liittyy minuun- on yksi esimerkki
>jutuntekotyylista miksi lopetin elonkehalehden tilaamisen enka ole kovin
>innolla mukana oikeastaa missaan Hyvosen projekteissa.

Elonkehä ei ole minun projektini, en kuulu julkaisijayhteisöön, enkä ole
toimituskunnassa. Eikä ko. kirjoitus, jota siteerasin ollut minun, vaan
lehden toimittajan Kirsi Hietalan.

>Viittaan esimerkiksi taannoiseen Hyvosen
>eduskuntatempaukseen, johon emme osallistuneet.

Tänä päivänäkin pidän toimintani perusteita oikeutettuna: Esitin
protestin parlamentarismin polkemista vastaan, kulissien takaisen
metsävallan sanelua vastaan. Yritin tuoda sen esille.

Ehkä kuitenkin olisin voinut tehdä protestin tyylikkäämmin aivan yhden
miehen lähetystönä.
Tapahtuma oli agressiivinen ja siltä osin hyväksyn tuomion ja kadun
menettelytapaani.

Tervehtien

Hannu Hyvönen