METSÄ: Re: METSA:_Re: your_mail

Kirjoita käräjille

Taneli J Mielikainen (tmielika@cs.Helsinki.FI)
Thu, 26 Nov 1998 15:16:14 +0200 (EET)

On Thu, 26 Nov 1998, eml wrote:
> Olen saanut kohtuullisen monta viestiä, joissa koetaan sinun tapasi
> keskustella häiriöllisenä. Listamme tarkoitus on käydä vakavaa ja
> paneutuvaa keskustelua ydinongelmista ja tuottaa myös tätä kautta
> vaihtoehtoista aineistoa kansallisen metsäohjelman laadintaan. Huomion
> suuntaaminen spontaaneihin hetken mielijohteisii on tällä foorumilla sinne
> antautuneiden ajan väärinkäyttöä.

Olen yrittänyt esittää kysymyksiäkin, mutta niihin eivät asianomaiset ole
viitsineet, osanneet tahi uskaltaneet vastata ja tällöin olen jatkanut
keskustelua kenties yrittäen saada edes jonkinlaista vastausta johonkin.
Nyt sitä on ilmiselvästi saapunut.

Täten lopetan listalla "häiriköimisen" ja pyydän nöyrimmästi anteeksi
aiheuttamaani tuhoa.

Olisin silti toivonut, että harvoihin vakaviin kysymyksiin asianosaiset
voisivat kenties vieläkin vastata julkisesti. Kaikki ne eivät aivan
suoraan liittyneet kansallisen metsäohjelman laadintaan, mutta kylläkin
täällä käydyn keskustelun väitteisiin.

> Diskotanssit ja viihdelinjat ovat erikseen.

Kannatan. Sain alussa vain vähän erilaisen kuvan listan toiminnasta sekä
keskustelutavasta. Toivottavasti tilanne vielä muuttuu.

Tämä viesti lähetettiin kansallisten metsäkäräjien sähköpostilistalle
osoitteeseen metsa@kaapeli.fi. Listan ylläpito: owner-metsa@kaapeli.fi.
Viestit tallentuvat osoitteeseen: http://www.kaapeli.fi/hypermail/metsa/