METSÄ: Re: Vs: METSA:_Re: METSA:_Vs:_ METSÄ:_METSÄ:_Kumpi_parempi 3D

Kirjoita käräjille

Taneli J Mielikainen (tmielika@cs.Helsinki.FI)
Mon, 23 Nov 1998 10:15:14 +0200 (EET)

On Fri, 20 Nov 1998, Pekka Raukko wrote:
> Kysyä voi, mutta vastaako kukaan?

No kyllä minä ainakin kuvittelisin, että firma antaa tarjousehdotuksen
molemmista.

> Keskustelumme on ajautumut hieman syrjään ja jumiutunut, joten eiköhän
> panna pillit tältäosin pussiin.

Sopii, kun kenelläkään meistä ei faktoja ole ainakaan vielä seuraamanani
aikana ole ollut esittää.

http://www.iki.fi/twn/ >-<[8D-* Diskokuningas on niin viisas,
tel:+358-(0)50-5436123 ^ WinTeR ^ että häntä luulee tyhmäksi...

Tämä viesti lähetettiin kansallisten metsäkäräjien sähköpostilistalle
osoitteeseen metsa@kaapeli.fi. Listan ylläpito: owner-metsa@kaapeli.fi.
Viestit tallentuvat osoitteeseen: http://www.kaapeli.fi/hypermail/metsa/