Keskustelulista ja spostiosoite

TEPillä on verkossa sähköpostilista. Listalle lähetetään myös tietoa TEPin tapahtumista. Siihen liitytään lähettämällä osoitteeseen majordomo@kaapeli.fi viesti ‘subscribe tep-list’ . Viestin otsikko-osalla ei ole väliä. Vastaavasti listalta poistutaan viestillä ‘unsubscribe tep-list’. Palvelin kuittaa operaatiot, ja liittyessä tulee myös pieni infotiedosto. Sähköpostiosoitteemme on www.kaapeli.fi/~tep

TEPin jäsenistö jäsenrekisteritietojen valossa

Mielenkiinnolla syvennyin jäsenrekisterissä oleviin osoite- ja nimitietoihin nähdäkseni, mitä ne kertovat TEPin jäsenistöstä. Selvisi, että tyypillinen TEPiläinen on pääkaupunkiseudulla asuva mies. Tällaista tarinaa kertovat jäsenrekisterin tiedot:

TEPin jäsenistä lähes kaksi kolmasosaa asuu Uudellamaalla (postinumerot alkavat 00-10). Aivan pohjoisessa (postinumeron alku yli 90) asuu vain viisi jäsentä. Tarkoituksemme onkin pikapuoleen suunnata jäsenhankintakampanja esim. Ouluun, jossa tietojemme mukaan asuu paljon tekniikan alan väkeä. Myös Lappeenranta korkeakoulupaikkakuntana on lähiaikoina tiedotuskampanjamme kohteena. Tällä hetkellä Lappeenrannassa asuu vain kaksi jäsenistämme.

Jäsenistä yli kaksi kolmasosaa (71 %) on miehiä. Lähes puolet on ollut jäsenenä ainakin vuodesta -95 lähtien (jonne tilastomme ulottuvat).

Mia Leskinen

Paikalliset yhdyshenkilöt

Lokala kontaktpersoner/Local contact persons:

Jyväskylä: Ari Lampinen, mpuh. 050-320 8761, t. 014-2604174, ala@jyu.fi
Kuopio: Ari Paanala, k. 0400-579 016, paanala@hytti.uku.fi