Jäsentiedote 1/ 2014

22.1.2014

Hyvät kandisisaret ja –veljet

Kevään ohjelman sisältävä jäsentiedote saadaan perinteisesti postiin vasta vuosikokouksen jälkeen, jolloin samalla voidaan kertoa myös kokouskuulumisia. Tiukan aikataulun vuoksi ei maaliskuun alun teatterikäyntiin jäisi lainkaan ilmoittautumisaikaa, ellei asiaa olisi mahdollisuus paikata näin sähköisellä tiedottamisella.

Helsingin kaupunginteatterin Areena-näyttämö: Vielä ehtii  -komedia 3.3.2014 klo 19

Vielä ehtii on komedia, jossa vanhukset ovat kaikkea muuta kuin kilttejä ja hiljaisia! Sanavalmiit seniorit kertovat totuuden vanhenemisesta, muistin huonontumisesta, rakkaiden menettämisestä, suhteesta lapsiin ja elämänsä miehiin oivaltavan ja raikkaan huumorin avulla. Tästä Carin Mannheimerin kirjoittamasta näytelmästä ennustetaan Kaupunginteatterin seuraavaa hittiä: jo nyt on näytökset pitänyt siirtää suuren kysynnän vuoksi isommalle estradille Areena- näyttämölle Hämeentielle. Ohjaus Pertti Sveholm ja rooleissa pidettyjä näyttelijöitä, mm. Leena Uotila, Ulla Tapaninen, Vesa Vierikko ja Riitta Havukainen.
Olemme varanneet näytökseen 50 lippua kandeille seuralaisineen maanantaina 3.3. klo 19, Areena –näyttämö, Hämeentie 2. Näytöksen kesto 2 t 45 min. Yhdistys tarjoaa väliajalla viinilasilliset.

Sitova ilmoittautuminen vastaamalla tähän sähköpostiin sekä maksu 43 euroa/hlö yhdistyksen tilille 157230-27359 viimeistään jo sunnuntaina 2.2.

Nostalgia VII –konsertti 13.2. klo 17

Yhdistyksen hallitus on luvannut tukea tiedottamisessa Ekonomikurssi -55:ttä, jonka organisoima seitsemäs Nostalgia-hyväntekeväisyyskonsertti järjestetään 13.2. Konsertin puuhanaisena toimii edelleen ikinuori Onerva Vartiainen, joka on myös Kandiyhdistyksen aktiivijäsen ja viinimatkojemme ilonpilkku. Toivomme, että mahdollisimman moni kandi saapuu konserttiin tukemaan hyvää asiaa ja tapaamaan tuttuja, vaikka yhdistys ei tällä kertaa järjestäkään jäsenilleen ryhmävarausta!
Aika: 13.2.2014 17:00 - 20:00
Paikka: Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun juhlasali, Runeberginkatu 14-16, Helsinki
Tervehdyssanat Onerva Vartiainen, Ekonomikurssi-55
Janitsaarijatsin perinnesoittokunta
tanssiesitys
väliaika 30 min
puhe Natalia Penttinen, Pelastusarmeijan lomakotitoiminta 100 vuotta
Kaisu Leino, laulu, Deborah Miranda, piano
Janitsaarijatsin perinnesoittokunta
Akateeminen mieskuoro Psaldon lauluyhtye
Pelastusarmeijan soittokunta
yhteislaulu
Liput ovelta 25 €.
Korsertin tuotto menee lyhentämättömänä Pelastusarmeijan lapsi- ja nuorityöhön ja konsertti on osa lomakodin 100-vuotisjuhlavuotta.
Kahvila Rafla Kauppakorkeakoulun päärakennuksessa on auki jo ennen konserttia. Tervetuloa!

Kanditerveisin

Pankkiyhteys:  Nordea 157230-27359