Jäsentiedote 3/2003

20.8.2003

Hyvät kandisisaret ja –veljet

Kandiyhdistyksen viimekeväiset tilaisuudet – kevätretki Hämeenlinnan teatteriin ja taidemuseoon, yritysvierailu Amer Oyj:hin sekä  perehtyminen viininmaistelun saloihin Winecellars Oy:n tunnelmallisessa viinikellarissa – keräsivät kaikki ilahduttavan suuren osanottajajoukon. Kandihenki elää ja voi hyvin! Saamansa positiivisen palautteen innoittamana jatkaa yhdistyksen hallitus  tätä tasapuolisesti kulttuuria ja yrityselämää tarjoavaa ohjelmaansa syksyn osalta seuraavasti:

Rasputin-ooppera 11.10.

Einojuhani Rautavaara on säveltänyt ja tehnyt libreton uuteen Rasputin-oopperaan, joka saa kantaesityksensä Kansallisoopperassa syyskuussa. Kyseessä on ”mittatilaustyö” maailman parhaalle bassolle, Matti Salmiselle, joka tulee olemaan äänessä tässä aivan poikkeuksellisen vaativassa roolissaan Rasputinina yksinään puolisentoista tuntia! Varmasti myös uuden oopperan juoni on värikäs, sillä tarjoaahan tsaari Nikolai perheineen sekä Venäjän keisarikunnan viimeiset vaiheet vallankumouksineen tarpeellista dramatiikkaa.

Olemme varanneet 30 lippua permannolle lauantaina 11.10. klo 19, ja toivotamme myös seuralaisesi tervetulleeksi. Oopperassa on kaksi väliaikaa, joista ensimmäisen aikana nautimme yhdessä kahvia/teetä juustokakun kera (mainitse mahdollisista ruoka-allergioista ilmoittautuessasi, kakkuun on käytetty HYLA-tuotteita).Illan hinta väliaikatarjoiluineen on 66 € .

Sitova ilmoittautuminen sekä maksu yhdistyksen tilille viimeistään 7.9.

Yritysvierailu Marimekkoon 4.11.
Syksyn yritysvierailukohteena on upeaan uuteen menestykseen noussut Kirsti Paakkasen luotsaama Marimekko. Retroaalto on antanut nostetta, mutta mitä muuta on tarvittu, että tämä välillä Amerinkin omistuksessa ollut ja taloudellisissa vaikeuksissa kamppaillut yritys on taas menestyksen aallonharjalla? Ja kuinka tästä visioidaan tulevaisuuteen? Tervetuloa kuuntelemaan tiistaina 4.11. klo 17  Marimekkoon, Puusepänkatu 4, 00880 Helsinki.  Illan emäntinä toimivat Kirsti Paakkanen, Marja Korkeela ja Laura Elo. Ilmoittautuminen viimeistään 27.10.

Viinimatka Kreikkaan

Syyskuun kulttuuri- ja viinimatka Ateenan ympäristöön on täynnä: matkalle on lähdössä 25 kulttuurinälkäistä. Toivotamme heille oikein hyvää matkaa!

Vuosikokous ja -juhla 7.2.2004

Tämän vuoden hyvien kokemusten kannustamana hallitus on päättänyt, että ensi vuodenkin vuosikokous ja   -juhla järjestetään KY:n kerholla. Intiimi tunnelma muistoja nostattavassa ympäristössä saa siis toivottavasti jatkoa samanlaisissa merkeissä helmikuussa. Merkitsepä varaus jo kalenteriin!

Jäsenmaksu sekä osoitteenmuutostiedot ja muu palaute

Mikäli jäsentiedotteesi liitteenä on jäsenmaksulasku, ei kirjanpitomme ole rekisteröinyt maksuasi vielä tältä vuodelta. Toivomme sinun maksavan sen mahdollisimman pian. Osoitteenmuutostiedot sekä kaikki muutkin viestit tulevat hallitukselle kätevimmin yhdistyksen kotisivujen kautta sähköpostitse. Osoitetietojen korjaamiseksi on kuluneena vuonna tehty paljon töitä, joten toivomme jäsenpostin nyt kulkevan perille. Toivomme toki aktiivisuutta asiassa myös jäsenistöltä!

Yhdistyksen kotisivut: www.kaapeli.fi/kauppatkandit

Yhdistyksen pankkitili: Nordea 157230-27359