Jäsentiedote 3/2002

9.9.2002

Hyvät kandisisaret ja –veljet!

Yhdistyksemme historia ”Hulvatonta menoa ja luovaa ajattelua”
Yhdistyksemme historian julkistamistilaisuus pidettiin kesäkuussa arvokkaissa puitteissa Mustion linnassa ja silloin paikalla olleet jäsenet saivat kukin uunituoreen kopion kirjasta itselleen. Syksyn aikana kirja lähetetään myös kaikille muille jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille. Mikäli siis haluat hulvattoman historiamme omaksesi – esimakua kirjan sisällöstä löydät oheisesta esittelytekstistä – ole ystävällinen ja varmista, että vuoden 2002 jäsenmaksusi (12 €) on maksettu yhdistyksen tilille 30.9.2002 mennessä. Muista viitenumero, joka on sama kuin jäsennumerosi.

Yritysvierailu Pohjola Yhtymä Oyj:hin 29.10.

Syksyn yritysvierailumme suuntautuu Pohjola Yhtymään tiistaina 29.10.2002 klo 17.00-19.30, osoite Lapinmäentie 1, 00350 Hki. Illan pääisäntänä on yrityssuunnittelujohtaja Hannu Linnoinen, joka kertoo, millainen Pohjola on tänään, mitä se tarjoaa ja mihin suuntaan sitä rakennetaan tästä eteenpäin. Pohjola-konsernin varainhoitopalveluja esittelevät yksikönjohtaja Janne Heusala ja Pohjola Rahastoyhtiön toimitusjohtaja Lauri Lundström. Pohjolan Varainhoidon sijoitusstrategikko Catherine Reilly esittää sijoitusmarkkinakatsauksen. Tilaisuuden päätteeksi Pohjola tarjoaa iltapalan.

Ilmoittautumiset 16.10. mennessä Econtactiin.

Konserttimatka Lahden Sibeliustaloon 21.11.

Juuri ennen pikkujoulusesongin alkua ennätämme nauttia korkeatasoisesta kulttuurista Lahdessa: olemme varanneet 30 lippua Sinfonia-Lahden konserttiin torstaina 21.11.2002. Hintaan sisältyy bussikuljetus Hki-Lahti-Hki (lähtö Mikonkadun tilausbussilaiturista Fennian edestä klo 16.30), puuarkkitehtuuriltaan ainutlaatuisen Sibeliustalon  opastettu esittelykierros 45 min sekä sinfoniakonsertti, jonka ohjelmana kuulemme Haydnin sävellyksen Luominen. Kapellimestarina on Helmut Rilling ja solisteina Camilla Nylund, sopraano, Topi Lehtipuu, tenori, Juhani Kotilainen, basso sekä Dominante-kuoro.  Paluumatkalla nautimme bussissa pienen iltapalan. Tälle kulttuurimatkalle on myös avecisi tervetullut!

Sitovat ilmoittautumiset Econtactiin sekä maksu 40 €/hlö yhdistyksen tilille 24.10. mennessä.

Vuosikokous ja -juhla 08.02.2003
Yhdistyksen hallitus on päättänyt, että nyt kun historiamme vaiheet on saatu kerätyiksi yksiin kansiin, on sopivaa viedä vuosijuhlakin kaikkine perinteineen ympäristöön, joka on tuttu ja muistot mieleen tuova kaikille kandisisarille ja -veljille. Siksi seuraava vuosikokous ja –juhla pidetään lauantaina 08.02.2003 täysin uusitulla KY:n kerholla osoitteessa Pohjoinen Rautatiekatu 21 B, 3.krs. Lisätietoja seuraavassa tiedotteessa, mutta päivämäärä kannattaa varata kalenteriin jo nyt!

Syksyn viini- ja kulttuurimatka Oportoon
Tässä vaiheessa voimme vain toivottaa hyvää matkaa niille 24 onnelliselle kandisisarelle ja -veljelle, jotka ovat syyskuun lopussa lähdössä tutustumaan Portugalin historiallisiin nähtävyyksiin sekä portviinin tuotantoon. Matka on jälleen osoittautunut erittäin suosituksi!

Oikein hyvää ja kaunista syksyä kaikille!

Kaikki ilmoittautumiset ja jäsenrekisteritietojen ylläpito: Oy Econtact Ab, puh. (09)7002 8790, fax (09)491 330, email: econtact@saunalahti.fi
Yhdistyksen pankkitili: Merita 157230-27359