Jäsentiedote 1/2002

7.1.2002

Hyvät kandisisaret ja -veljet

Yhdistyksemme vuosikokous

Yhdistyksemme vuosikokous ja vuosijuhla pidetään tänä vuonna LordHotelissa, osoite  Lönnrotinkatu 29, lauantaina 9.2.2002  kello 18.30 alkaen, jolloin maistelemme taas perinteistä nuijaboolia. Kello 19.00 siirrymme käsittelemään yhdistyksen vuosikokousasiat.

Vuosikokouksen jälkeen siirrymme illalliselle, joka tänä vuonna on Chef´s menu:

• Siika-hapanleipäterriini, lohenmätiä

• Viherpippurimarinoitua ankkaa, appelsiinikastiketta

• Metsämarjatartaletti, vaniljavaahtoa

• Kahvi

Juhlapuheenpitäjäksi on lupautunut kauppatieteiden maisteri Ahti Hirvonen, KTT hc.

Illallis- ja tanssimusiikista vastaa jo edellisiltäkin  vuosilta tuttu Palyers –yhtye.

Illalliskortin hinta 55 euroa, joka tulee maksaa yhdistyksen tilille 31.1.2002 mennessä. Ilmoittautumiset samaan päivään mennessä Econtactiin.

Smokki tai tumma puku.

LordHotelissa on mahdollisuus myös majoittua. Tilauksen yhteydessä kannattaa mainita osallistuminen yhdistyksemme tilaisuuteen.

Yhdistyksemme historiikki

Historiikkimme on luettavana ja tarkistettavana muutamilla yhdistyksemme jäsenillä. Kuvamateriaalia myös kerätään ja tekstitetään parhaillaan taittoa varten. Lisää materiaalia ei valitettavasti tässä vaiheessa enää voida ottaa. Yhdistyksemme kotisivut on kuitenkin paikka, jossa hauskoja ja kaikkia kiinnostavia tapauksia, muistelmia ja valokuvia voidaan kuitenkin jatkuvasti julkaista. Hallituksen jäsenet toimittavat tiedot mielellään eteenpäin.

Kirjamme on menossa painatukseen ja tätä varten haluamme vielä muistuttaa, että kirjaan on mahdollisuus saada yrityksenne tai yhteistyöyrityksenne nimi tai logo näkyviin nyt 150Î hinnalla. Näkyvyyden lisäksi yritys saa myös teoksen omakseen. Väri tullee olemaan mustavalkoinen ja lahjoittajien nimien paikka heti kansilehtien jälkeisillä sivuilla.

Painatus on suhteellisen suuri osa teoksen kustannuksista, varsinkin näin pienehkössä määrässä, joten yhdistyksemme jäsenten edun mukaista on hankkia lahjoituksia, jotta myös itse voimme lunastaa kirjan kohtuullisella hinnalla.

Historiikin yhteyshenkilönä on toiminut hallituksen jäsen Matti T. Martela (matti@martelm.pp.fi), joka antaa mielellään lisätietoja.

Jotta yhdistyksemme vuosikokouksessa tiedämme historiikkimme tulevat kustannukset, yritysten nimet tulisi ilmoittaa Matti Martelalle tai Econtactin toimistoon 31.1.2002 mennessä. Lasku yrityksille lähetetään kevään aikana.

Syksyn viini- ja kulttuurimatka

Perinteistä syksyn viini- ja kulttuurimatkaa on jo alustavasti valmisteltu. Voit varata kalenteristasi  ajan 26.-29.9.2002, jolloin 20 yhdistyksemme jäsentä matkaa kohti Oportoa, joka sijaitsee Portugalin portviinialueella. Tarkempi ohjelma tulee seuraavassa tiedotteessa. Matkan hinnaksi on arvioitu n. 760 Î, jonka lisäksi tulee mahdolliset lisäretket.

Menestyksellistä Uutta Vuotta kaikille!

Kaikki ilmoittautumiset ja jäsenrekisteritietojen ylläpito:
Oy Econtact Ab, puh. (09)7002 8790, fax (09)491 330, email: econtact@saunalahti.fi
Yhdistyksen pankkitili: Merita 157230-27359