JÄSENTIEDOTE 1/2001

17.1.2001

Vuosikokous ja vuosijuhla

Adams-salissa lauantaina 10.2.2001

Yhdistyksemme vuosikokous ja 76-vuotisjuhla pidetään tänä vuonna entisen Adamsin elokuvateatterin tiloissa, osoite on Erottajankatu 15-17 Helsinki.

Juhlinnan aloitamme klo 18.30 kandiboolilla ja vuosikokous alkaa klo 19.   Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat sekä nimetään kantakandit ja hyväksytään uudet jäsenet.

Kokouksen jälkeen siirrymme salin puolelle nauttimaan juhlaillallista, joka on kylmäsavusilakka –tartarleipä, poronselykset, tyrnimarjahyytelö ja kahvi. Juhlapuheen pitää kauppatieteiden kandidaatti ja taiteilija Kari Walden ja loppuillan saamme seurustella ja tanssia The Players -yhtyeen  sävelin.

Vuosijuhlaan ilmoittaudutaan maksamalla illalliskortti 300 mk/hlö tammikuun aikana tilille 157230-27359.  Myös seuralaisesi on tervetullut juhlaamme.
Illalliskortti sisältää kandiboolin ja juhlaillallisen juomineen.
Mahdolliset toivomukset ruokailun suhteen tai muut tiedustelut pyydämme tekemään Econtactin toimistoon, puh. 09-7002 8790, fax 09-491 330
tai email econtact@saunalahti.fi

Tervetuloa !