JÄSENTIEDOTE 1/2000

12.1.2000

Hyvät kandisisaret ja –veljet !  2

Olemme siirtyneet uudelle vuosituhannelle ja nyt valmistaudumme helmikuussa viettämään yhdistyksemme 75-vuotisjuhlaa. Sitä ennen pidämme vielä ylimääräisen yhdistyksen kokouksen maanantaina 24. tammikuuta klo 17.00 Martela Oy:ssä, osoite on Strömbergintie 5 Pitäjänmäellä. Kokouksessa ainoana asiana käsitellään kunniajäsenen kutsuminen yhdistykseemme. Asia oli esillä jo yhdistyksen kokouksessa lokakuussa, mutta sääntömme edellyttävät päätöstä kahdessa eri yhdistyksen kokouksessa. Tervetuloa, ennakkoilmoittautuminen ei ole tarpeen.

Vuosikokous ja vuosijuhla 12.2.2000 Katajanokan Kasinolla
Yhdistyksemme 75-vuotisjuhlaa vietämme vuosikokouksen ja illallisen merkeissä lauantaina 12. helmikuuta Katajanokan Kasinon Merisalissa, osoite on Laivastokatu 1 Helsingissä.

Aloitamme juhlan vieton klo 18.30 maistelemalla salaisen reseptin mukaan valmistettua kandiboolia, minkä jälkeen vuosikokous alkaa klo 19.00. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat sekä nimetään kantakandit ja hyväksytään uudet jäsenet.

Kokouksen jälkeen nautimme juhlaillallisen, joka on yrttijääkellarinlohta, lampaanseläkettä, karpaloparfait sekä kahvi. Ruokailun lomassa meitä viihdyttää laulukvartetti ja juhlapuheen pitää Helsingin kauppakorkeakoulun kansleri ja Sitran yliasiamies Aatto Prihti. Muidenkin puheiden ja tervehdysten myötä voimme muistella menneitä vuosikymmeniä ja suunnitella tulevia. Loppuillan seurustelua ja tanssia säestää Six String Singers.

Vuosijuhlaan ilmoittaudutaan Econtact Oy:n toimistoon viimeistään maanantaina 7.2.2000. (puh. 09-7002 8790, fax 09-491 330, email econtact@saunalahti.fi). Myös seuralaisesi on tervetullut yhteiseen juhlaamme. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme mainitsemaan mahdolliset erityisruokavaliot. Illalliskortin hinta on 300 mk/hlö ja se sisältää kandiboolin sekä juhlaillallisen juomineen, maksu suoritetaan viimeistään 7.2. yhdistyksen tilille 157230-27359.

Nyt mukaan juhlimaan !

Smokki tai tumma puku