JÄSENTIEDOTE 2/1999

1.4.1999

Hyvät kandisisaret ja –veljet !

Vuosikokousterveiset

Yhdistyksen vuosijuhlaa vietimme helmikuun 6. päivänä World Trade Centerin tiloissa. Aloitimme kokouksella Marskin salissa, jossa paikalla oli 40 jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Erkki Tikkanen. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa edelleen Matti T. Martela ja varapuheenjohtajana Martti Helsilä. Uudeksi sihteeriksi valittiin Arja Koskela ja uusiksi hallituksen jäseniksi Olli Routasuo, Pirkko Tiainen sekä Orvokki Willberg. Hallituksen jäseninä jatkavat Pirjo Latva-aho, Leena Linnasalmi ja Mikko Långström. Tilintarkastajiksi myös tälle vuodelle valittiin KHT Ossi Havusela ja KHT Liisa Mononen sekä varatilintarkastajiksi HTM Jukka Aakula ja Kaarlo Vilanti.

Jäsenmaksu
1999
Vuosikokouksessa hyväksytty tämän vuoden talousarvio perustui edelleen 70 markan jäsenmaksuun, josta on oheinen pankkisiirto. Jäsenmaksun eräpäivä on 30.4.1999.

Vierailu Helsingin kauppakorkeakoululle 15.4.
Yhdistyksemme jäsenille on järjestynyt tilaisuus päästä tutustumaan Helsingin kauppakorkeakoulun uudistettuihin tiloihin torstaina 15.4.1999 klo 17.00. Tilaisuudessa rehtori Eero Kasanen on lupautunut kertomaan meille korkeakoulun nykyisestä toiminnasta ja professori Teppo Martikainen puolestaan kertoo pörssimarkkinoiden tilasta. Tämän jälkeen käymme katsomassa, miltä nyt näyttävät entiset TLS, KPS jne. Osoite on edelleen sama Runeberginkatu 14-16, käynti pääovesta. Vierailulle ilmoittaudutaan Econtactin toimistoon viimeistään maanantaina 12.4.1999.

Kevätretki Mauritzbergin linnaan 10.-12.6.1999

Kevätretkelle olemme tänä vuonna lähdössä laivalla Ruotsin puolelle ja määränpäämme on Liisa Lipsasen linna Mauritzberg. Siellä saamme tutustua hotelliin ja nautimme myös yhteisen lounaan. Laivamatkat teemme Silja Linen laivalla siten, että lähtö on Helsingistä torstai-iltana 10.6.1999 ja paluu lauantaiaamuna 12.6.1999. Tälle retkelle voimme lähteä perheinemme, joten puolisot ja lapset ovat tervetulleita mukaan.

Retken hinnaksi tulee 1200 – 1300 mk/hlö, kun kaksi henkilöä majoittuu samaan promenade-luokan hyttiin. Hinta sisältää laivamatkat ruokailuineen ( = 2 aamiaista sekä 2 buffetpäivällistä, joiden ruokakupongit voi käyttää myös a la carte –ravintolan puolella), bussimatkat Tukholmasta Mauritzbergiin ja takaisin sekä linnan vierailun ja lounaan. Mikäli useampi henkilö jakaa saman laivahytin, hinta lasketaan lisämatkustajien osalta erikseen, samoin jos joku haluaa matkustaa hytissä yksin. Retkelle voi ilmoittautua Econtactin toimistoon viimeistään maanantaina 19.4.1999.

Tarkempaa tietoa retken ohjelmasta ja kustannuksista saamme heti, kun osallistujamäärä selviää ja ilmoitamme niistä osanottajille hyvissä ajoin ennen matkaa.

Kulttuuri- ja viinimatka Barcelonaan

Syksyn perinteisen viinimatkan teemme tänä vuonna Barcelonaan, jonka ympäristössä on moniakin tunnettuja viinialueita ja kaupungilla itsellään on huomattavaa kulttuuriantia, johon voimme tutustua viinitilaretkien lomassa. Ympäristössä on myös tutustumisen arvoisia luostareita. Olemme jo varanneet 30 paikkaa Iberian kiintiöstä Finnairin lennolla, jonka aikataulu on seuraava:

30.9. IB 7335 Helsinki – Barcelona 8.00 – 10.55

3.10. IB 7336 Barcelona – Helsinki 11.55 – 16.45

Majoitus on varattu hyvätasoisessa hotellissa NH Podium, joka sijaitsee keskeisellä paikalla Plaza Catalunyan ja Paseo de Sant Joanin välissä. Osoite on Bailen 4-6, 08010 Barcelona. Matkan hintaan tulevat vaikuttamaan osallistujamäärä sekä perillä tehtävien retkien määrä, mutta hinta retkineen tullee olemaan 4300 – 4700 mk/hlö majoituttaessa kaksi henkilöä samaan hotellihuoneeseen. Lisämaksu yhden hengen huoneesta on noin 1200 mk/hlö kolmelta vuorokaudelta.

Entiseen tapaan puolisot voivat tulla mukaan viinimatkalle ja matkan lopullisen ohjelman valmistelun ja kustannusten selvittämisen vuoksi pyydämme alustavia ilmoittautumisia Econtactin toimistoon viimeistään maanantaina 17.5.1999. Retkiohjelmasta ja muusta matkaan liittyvästä tulee tarkempaa tietoa suraavissa jäsentiedotteissa.

75-vuotisjuhla 12.2.2000

Nyt se sitten koittaa! Odotettua 75-vuotisjuhlaamme vietämme lauantaina 12.2.2000. Juhlan valmistelu on käynnistetty ja ohjelmasta kerrotaan aikanaan. Joka tapauksessa päivämäärän voit jo varata ensi vuoden kalenteriisi.

Kaikki ilmoittautumiset: Oy Econtact Ab, puh. 09-700 287 90 tai fax 09-491 330.

Aurinkoisia kevätpäiviä toivotellen: