VS: VS: Walrus ja biisilista

Subject: VS: VS: Walrus ja biisilista
From: Herranen Kari (Kari.Herranen@hus.fi)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 10:27:21 EET

mulla on aina ollut vaikeutena kopioiden teko, joten vaihtelu on ollut
hankalaa. aattelin kuitenkin maksaa, koska äänitys vaikutti suhteellisen
siedettävältä -so. kaikki kuuluu selvästi ja kirkkaasti.
 joskus 90-luvun alussa sain yliopistolla yhden kaverin puhelinnumeron,
jolla oli siisti 88 konsertin nauha. yritinkin soitella sille pariin
otteeseen, mutta sitten numero hukkui ja asia hautautui.
tämä mulla oleva versio - tekijä on antanut sille nimeksi: reindeer -
helsinki concerts vol.2. se on selvästi äänitetty c-90 kasetille; siinä on
n. 45 min välein katkos (pacard goosessa, florentine pogenissa ja illinois
banditissa). onko muilla erilaisia nauhoja??

200 euroo(!!!!!) huhuhuhuhuu.. jotain rajaa.