Re: Vas: Walrus ja biisilista

Subject: Re: Vas: Walrus ja biisilista
From: Juhani Heinonen (juhani.heinonen@johtolanka.fi)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 07:39:49 EET

Huomenta!

At 23.2.2004 23:42, jouni.laihiala@pp.inet.fi wrote:

> Suomessa.
> >
>terve Pekka,olin silloin 88 jäähallissa myös ja ihmettelin hienon
>konsertin ohessa mielestäni hyvin onnistunutta äänentoistoa.Olisin myös
>kiinnostunut biisilistasta koska kokemus oli järisyttävä enkä silloin
>tunnistanut nimeltä kaikkia esityksiä.Minulla on kaverin walkmanilla
>äänitettyä äänimateriaa jossain jemmassa josta kuulee onnistuneen
>äänentoiston.Vahinko vain että ystäväni "valikoi omia suosikeitaan"
>jättämällä pätkiä varsinkin Z.n sooloista pois.Beatles&Zeppelin versiot
> [...]

Biisilista oli tällainen:
1. Intro (0:58)
2. The Black Page (8:07)
3. More Trouble Every Day (4:54)
4. Penguin in Bondage (5:18)
5. Hot Plate Heaven at the Green Hotel (6:41)
6. What's new in Baltimore? (4:17)
7. Sinister Footwear II (6:55)
8. Packard Goose Part One (3:00)
9. Royal March From L'histoire Du Soldat (1:00)
10. Theme From The Bartok Piano Concerto #3 (1:23)
11. Packard Goose Part Two (2:02)
12. Big Swifty (9:54)
13. Who needs the Peace Corps? (2:31)
14. I Left My Heart In San Francisco (0:38)
15. Let's Make The Water Turn Black (1:40)
16. Harry, You're A Beast (1:31)
17. Oh No (1:16)
18. The Orange County Lumber Truck (5:28)
19. Theme from Lumpy Gravy (1:09)
20. Find her Finer (2:48)
21. Mr. Green Genes (3:52)
22. Florentine Pogen (7:20)
23. Andy (5:34)
24. Inca Roads (9:57)
25. Sofa No. 1 (4:30)
encore 1
26. Dancing Fool (3:51)
27. Whipping Post (5:35)
28. I am the Walrus (3:44)
29. Illinois Enema Bandit (9:44)
encore 2
30. Bolero (7:11)
encore 3
31. Stairway to Heaven (9:35)

Täällä on yksi artikkeli Zappasta Suomessa:
http://njet.net/palstat/article.phtml?art_id=318

...ja täällä on "vähän" lisää tietoa tuosta '88 kiertueesta:
http://members.shaw.ca/fz-pomd/1988/

terveisin
Juhani