RE: BABY_SNAKES/ EM CD

Subject: RE: BABY_SNAKES/ EM CD
From: Esa Jarvi (esajarvi@hotmail.com)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 15:33:08 EET

Kyllä Dangerous Kitchen tunnetaan, YCDTOSA Vol 1. Se on sellainen lyhyt
juttu. Olen kopioinut raitoja ja nää kaks toimii vain yhdessä
The Deathless Horsie 5:29
The Dangerous Kitchen 1:49

Ensemble Modernin CDtä saisi kauan odottaa että se täkäläisiin kauppoihin
tulisi. Luupaava lista. Esa.

>From: "Julvi Hevonen" <julvi@mail.com>
>To: zappa-lista@kaapeli.fi
>Subject: BABY_SNAKES
>Date: Wed, 03 Dec 2003 06:40:55 -0500
>
>Amazonilla ja mm. Best Buyllakin jo mainostetaan Baby Snakes DVDtä, tästä
>ei vissiin mitään yht.tilausta oo porukka tekemässä MUT jos joku ois
>tilaamassa
>niin miellelläni osallistuisin et jos vaikka tulis samalla 2 kpletta...
>tullee varmaan valittuihin kauppoihinkin jossain vaiheessa enpä usko et
>vielä
>mitään hätää tms, kunhan mietin. (Ei vieläkään luottokorttia.)

> [...]

Browse styles for all ages, from the latest looks to cozy weekend wear at
MSN Shopping. And check out the beauty products! http://shopping.msn.com