halloween-dvd

Subject: halloween-dvd
From: Julvi Hevonen (julvi@mail.com)
Date: Tue 13 May 2003 - 13:52:09 EEST

Kuinkas paljon näitä 5.1. faneja listalla on ja onko "Halloween" ollut
hintansa väärtti? Itse sain ripattua audion (en itse, oli sen verran
iso homma että piti etsiä supernörtti ja löytyihän sellainen...)
ja keikkahan on varsin hieno, kokoonpano aivan erinomainen vaikka biisilistasta
voi tietysti olla montaa mieltä. (Zapan SG-soundi on vielä sopivan rujo ja rock,
fiksattua ja ehkä välillä vähän liiankin sliipattua Stratoa odotellessa.)
Cucamonga -cd:täkin on taas tyrkyllä mutta näitä "Memories of El Monte", "Grunion
Run" yms -harvinaisuuksia ei vieläkään ole yhytetty, japsibootlegeissa kuulemma
löytyy. Jos joku kaipaa kipeästi, itse sain imuroitua muutaman MP3:n näistä
ja ainahan meilailla voi.

ROXY Dvd:tä odotellessa

PLOOK each other 'til you go spring!!!
Jaakko

http://www.sval.net/toijanniemi/RUMPANKUKKIVA
http://www.forums.delphiforums.com/RUMPANKUKKIVA

--
Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup