[Fwd: Ex-Frank Zappa kitaristi Suomeen maaliskuussa]

Subject: [Fwd: Ex-Frank Zappa kitaristi Suomeen maaliskuussa]
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Wed 26 Feb 2003 - 23:37:56 EET

Tässäpä Mike Keneallyn ystäville mannaa suoraan jenkeistä.

t. Heikki The Webmaster

----
    Arvoisat ystävät ja kollegat,

Frank Zappan sekä Steve Vain kokoonpanoista tuttu, yhdysvaltalainen kitaristi Mike Keneally saapuu maahamme ensi kuussa kiertueelle. Helsingissä, Tampereella ja Turussa konsertoivan Keneallyn basistina toimii itse allekirjoittanut - kuten ehkä jo arvasittekin, vastaan alataajuuksien lisäksi myös kiertueen promotoinnista.

Ohessa liitetiedosto, josta selviää hieman tarkempaa infoa. Antaisin mitä suurimman arvon jos Te, hyvät ystävät ja kollegat, voisitte levittää sanaa keskuudessanne sähköpostitse, puhelimitse... miten vaan! Pahoittelen tätä häpeämätöntä "itse itsensä mainostamista", muutoin toivon kaikille mahtavaa talvenjatkoa ja entistäkin mellevämpää kevättä!

Terveisin, Jaan Wessman wessman@sci.fi

-- Heikki Poroila Musiikkikirjastonhoitaja - Music Librarian Vantaan kaupunginkirjasto - Vantaa City Library poroila@kaapeli.fi (koti - home) heikki.poroila@vantaa.fi (työ - work) 358-9-8392 3473 (työ - work)

Musiikki on parasta - Music is the Best