dvd?

Subject: dvd?
From: Tara Anttonen (henrikanttonen@hotmail.com)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 13:18:19 EET

Luin juuri omalta Zappa bootleg listaltani, että se tuleva Zappa julkaisu,
olikos se nyt 79 Halloween konsertti, olisikin dvd eikä cd julkaisu.
Pitääkös tämä paikkansa? Minä olen ollut siinä käsityksessä, että se olisi
ihan tavallinen cd julkaisu. Jos se olisi dvd julkaisu, niin sehän olisi
kerrasaan täydellistä!

Niin ja, osaako kukaan ohjata minua paikkaan, josta virallisia tiedonantoja
voisi lukea? Olen yrittänyt löytää, mutta turhaan.

tarahenrik

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*