Sophia Warren ja 1998 beatles medley

Subject: Sophia Warren ja 1998 beatles medley
From: Tara Anttonen (henrikanttonen@hotmail.com)
Date: Tue 17 Dec 2002 - 00:29:33 EET

Avuttomana ja varsin tuoreena Zappa fanaatikkona, haluasin kysäistä paria
asiaa:

Kun olen kuunnellut YCDTOSA kokoelmia ja muutamia, kröhöm, epävirallisia
live-äänityksiä olen huomannut, että Zappa ilmoitti aina vuosina 78/79
bändiinsä kuuluvat jäsenet niinkuin aina ja heti perään sitten Sophia
Warrenin kitaraan tai rytmikitaraan. Tällaista henkilöä ei kuitenkaan ollut.
Mikäs juttu tämä on, mitä siihen liittyy?

Ja lyhyempänä: sattuuko kukaan tietämään mistä saisi netistä Zapan beatles
medleyn Swaggart sanat?

T. Henrik Anttonen

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.